چرا مردم ترجیح می‌دهند هدایای تبلیغاتی بگیرند

چرا مردم ترجیح می‌دهند هدایای تبلیغاتی بگیرند

هدایای تبلیغاتی شامل هر چیزی می‌تواند باشد. ممکن است برند تجاری یک شرکت روی آن باشد و یا حتی بدون هیچ‌گونه المان تبلیغاتی در جایگاه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. این اقلام می‌توانند به سادگی یک خودکار یا به اندازه یک کالای لوکس و با ارزش باشد.

تبلیغات دیجیتالی در عرض چند ثانیه از بین می‌رود. ایمیل و پیامک به راحتی پاک می‌شود و یا شاید زمان کافی برای دیدن تبلیغ به روی بیلبورد نباشد. فارغ از این انگیزه و توجه چندانی به بسیاری از این روش‌های تبلیغات وجود ندارد. اما در این میان هدایای تبلیغاتی عمر بسیار طولانی‌تری دارند.

چه اتفاقی با هدیه دادن می‌افتد؟

هر بار که از کالای تبلیغاتی استفاده می‌شود، این امکان را برای افراد بیشتری ایجاد می‌کند تا از کسب‌وکار شما آگاهی کسب کنند. شما فقط سرمایه‌گذاری اولیه را بر روی محصول انجام داده‌اید، اما بازدهی شما برای روزها‌، هفته‌ها یا حتی سال‌ها ادامه دارد.

هدایای شرکتی ارزشمند، مانند صنایع دستی، راهی عالی برای ایجاد حسی عمیق و روابط طولانی مدت با مهم‌ترین مشتریان شما هستند. مشتریان دوست دارند احساس ارزشمند بودن کنند. ارسال هدایای این چنینی برای مشتریان، تأثیر مثبتی بر آن‌ها می‌گذارد و باعث افزایش ارتباط و رضایت می‌شود.

به واسطه هدایای تبلیغاتی ارتباط فیزیکی ایجاد می‌شود

مردم نمی‌توانند یک بنر تبلیغاتی یا یک عکس از شبکه‌های اجتماعی را لمس کنند. چیزی که می‌توانید به آن اتکا کنید، ارتباط ملموسی است که بین مشتری و تجارت شما ایجاد می‌شود. بدین ترتیب شرکت شما به یاد ماندنی‌تر خواهد شد. چرا که گیرندگان هدیه را بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌دهند و کسب‌وکار شما در ذهنشان تداعی خواهد شد.

همچون یک کارت ویزیت کاربردی

لوگو و اطلاعات تماس شما روی کارت ویزیت که در یک کشوی میز است باعث ایجاد شناخت برند نمی‌شود. البته که برای کارت ویزیت زمان و مکانی در نظر گرفته شده است، اما گاهی اوقات شما به چیزی بیشتر نیاز دارید. پد موس، لیوان، ماگ و فلاسک یا سررسیدی که روی آن اطلاعات شرکت شما نقش بسته است، دقیقا می‌تواند مثل یک کارت ویزیت باشد. با این تفاوت که قابل استفاده و مفید هستند.

فقط مشتریان نیستند که از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند. هویت تجاری قوی در محل کار می‌تواند باعث ایجاد وفاداری کارکنان شود و آن‌ها را به عنوان بخشی از یک تجارت مهم نشان دهد. هویت برند اجتماعی، جایی که کارکنان مفتخر به ابراز جایگاه خود در یک تجارت هستند، یک روش عالی برای کمک به ایجاد انگیزه و کار تیمی کارکنان است.

همه ما وسایلی را در اطرافمان داریم که در ضمن استفاده مستمر از آن هزینه‌ای بابتش نکرده‌ایم. به این فکر کنید: “آخرین باری که کیسه خرید تهیه کرده‌اید کی بوده است؟ احتمالاً هرگز!”

هدایای تبلیغاتی، مواردی هستند که بسیاری از مردم به آن نیاز دارند اما ترجیح می‌دهند آن را نخرند بلکه هدیه بگیرند.

شرکت‌ها از هدایای تبلیغاتی برای اطمینان از به خاطر سپردن نام تجاری خود استفاده می‌کنند. مشتریان نیز آن‌ها را دوست دارند چرا که سرگرم کننده و کاربردی هستند.

ایجاد این حلقه‌ میان مشتریان و کسب‌وکارها به طبع، هر دو طرف را راضی نگه‌ خواهد داشت. اما همه چیز به میزان بیان این حرف‌ها راحت نیست. شناسایی هدایای مناسب این کار، فرآیندی است که نیاز به دقت و توجه بیشتری خواهد داشت.

در ادامه برخی از این محصولات که جزو هدایای تبلیغاتی پرکاربرد هستند را بررسی خواهیم کرد.

موارد بهداشتی

یکی از مواردی که برای تهیه هدیه می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای کرد شرایط روز جامعه است. ویروس کرونا و پیامدهای حاصل از آن برای تمام دنیا سبکی متفاوت را رقم زده است. توجه به چنین اتفاقاتی باعث دستیابی به نیازهای مردم خواهد شد.

استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی‌کننده‌ در میان افراد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. طبیعتا این نیاز می‌تواند جزو موارد کاربردی باشد که به عنوان هدیه از آن استفاده شود. این هدایا علاوه بر اینکه به شدت کاربردی است، به حفظ سلامت و کاهش خطرات ناشی از دنیاگیری بیماری کرونا کمک بسیاری خواهد کرد.

محصولات سبز

حتی اگر ویروس کرونا نیز نابود شود همچنان مشکلات فراوانی در پیش روی انسان و حیاتش خواهد بود. حفظ محیط زیست از آلودگی‌هایی که انسان تولید می‌کند کاری ارزشمند است. روند تولید محصولات زیست محیطی همچنان ادامه دارد و حتی روز به روز گسترده‌تر نیز می‌شود. با رواج این تفکر اکنون تنوع بیشتر محصولات دوست‌دار محیط زیست دست ما را برای انتخاب آن به عنوان هدیه تبلیغاتی باز می‌گذارد. این محصولات در کنار ویژگی مفیدشان، زیبا و متفاوت هستند. انواع خودکار بذردار، ساک دستی و سررسید و دفتر یادداشت برای این دسته از محصولات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید که تفاوت و ارزش خاص جنس در چنین محصولاتی باعث خواستنی شدن آن می‌گردد.

ساعت دیواری

یکی از محصولاتی که اغلب انتظار می‌رود تحت عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت شود همین ساعت دیواری است. در بسیاری از خانه‌ها و ادارات این دست ساعت‌ها را می‌توان مشاهده کرد. نیاز به ساعت دیواری قابل انکار نیست اما با این وجود بسیاری ترجیح می‌دهند که به جای خرید، این وسیله را هدیه بگیرند. به این ترتیب با انتخاب چنین محصول تبلیغاتی وارد یک معامله برد برد خواهید شد. یک ساعت دیواری اگر کیفیت و طراحی خوبی داشته باشد احتمالا برای مدت بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماگ
چگونه می‌توان تاثیری که این ماگ‌های دوست داشتنی بر مشتریان می‌گذارند را نادیده گرفت! ماگ به عنوان یکی از برترین هدایای چند سال گذشته شناخته می‌شود. به شکل عجیبی این ماگ‌ها را در همه جا می‌توان مشاهده کرد. قطعا کسی که برای اولین بار از ماگ استفاده کرد تصور چنین جامعیتی را برای این سادگی تصور نمی‌کرد.
به جرات می‌توان گفت برای اکثر مردم دریافت یک ماگ تبلیغاتی جدید همچنان ارزشمند است. هرچه ظاهر و طرح ماگی که هدیه می‌دهید جذاب باشد به نتیجه بهتری از آن خواهید رسید.

هدایای تبلیغاتی به وضوح نقش موثر وچشمگیری را در برنامه تبلیغاتی ایفا می‌کند. چنانچه نسبت به این موضوع نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید و یا برای آشنایی و خرید محصولات تبلیغاتی ما، به وبسایت حس هفتم مراجعه فرمائید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *